Wednesday, March 13, 2024

OGGI METTO UNA DOLCISSIMA DELICATA POESIA DI JAIME CHE COMMUOVE.METTO ANCHE LA TRADUZIONE. Thank You la nueva esplendida ,maravillosa poesia de Jaime Aymerich THANK YOU For leting me be, When I was down, And there was no one to talk to, And my suffering was deep, You shared your hand with me, Thank you For understanding My truth, When no one seemed to listen, And confusion was on me, Thank you For giving me a chance, To live again, And help me to open my eyes when I was blind, For not letting me die, When the battled seemed lost to me, For sharing with me The happiness that I have Thank you Grazie la nueva esplendida, maravillosa poesia di Jaime Aymerich GRAZIE Per avermi lasciato stare, quando ero giù, e non c'era nessuno con cui parlare, e la mia sofferenza era profonda, hai condiviso la tua mano con me, grazie per aver compreso la mia verità, quando nessuno sembrava ascoltare, e la confusione era diffusa io, grazie per avermi dato una possibilità, per vivere di nuovo, e aiutami ad aprire gli occhi quando ero cieco, per non avermi lasciato morire, quando la battaglia mi sembrava perduta, per aver condiviso con me la felicità che ho. Voi

OGGI METTO UNA DOLCISSIMA DELICATA POESIA DI JAIME CHE COMMUOVE.METTO ANCHE LA TRADUZIONE.

Thank You la nueva esplendida ,maravillosa poesia de Jaime Aymerich


THANK YOU


For leting me be, When I was down, And there was no one to talk to, And my suffering was deep, You shared your hand with me, Thank you For understanding My truth, When no one seemed to listen, And confusion was on me, Thank you For giving me a chance, To live again, And help me to open my eyes when I was blind, For not letting me die, When the battled seemed lost to me, For sharing with me The happiness that I have Thank you

Grazie la nueva esplendida, maravillosa poesia di Jaime Aymerich


GRAZIE


Per avermi lasciato stare, quando ero giù, e non c'era nessuno con cui parlare, e la mia sofferenza era profonda, hai condiviso la tua mano con me, grazie per aver compreso la mia verità, quando nessuno sembrava ascoltare, e la confusione era diffusa io, grazie per avermi dato una possibilità, per vivere di nuovo, e aiutami ad aprire gli occhi quando ero cieco, per non avermi lasciato morire, quando la battaglia mi sembrava perduta, per aver condiviso con me la felicità che ho. Voi